Arvojen tärkeydestä
Yrityksemme henkilöstössä tuli tällä viikolla 60 henkilön rajapyykki täyteen, olemme siis kasvaneet jo keskisuureksi yritykseksi ja kiitos siitä kuuluu meihin luottaville ihmisille.
Kasvun aikana on myös yrityskulttuuri ja arvomaailma ympärillämme kokenut melkoisia muodonmuutoksia.
Aikana ennen internetiä ja mobiililaitteita keltaiset sivut ja lankapuhelin olivat niitä tapoja, millä asiakkaat ja palveluntarjoajat löysivät toisensa. Silloin ei välttämättä pysähdytty miettimään, mitä arvoja kukin meistä kannattaa valintoja tehdessään. Pääasiahan oli, että homma hoituu ja asiat tulevat kuntoon tavalla tai toisella.
Toista on luonnollisesti nykyisin, kun arvot ja vastuullisuus ovat osa tuottavaa liiketoimintaa. Olemme rohkeasti halunneet kehittyä ja kasvaa, uskomalla muutosten tuomiin mahdollisuuksiin. Yksi tärkeimmistä osa-alueistamme yrityksessämme ovat arvot, joita ovat mm. turvallisuus, luotettavuus ja rehellisyys. Meillä on paljon ammattitaitoisia työntekijöitä, joiden hyvinvointi on meille tärkeää ja joita arvostamme suuresti. Haluamme tämän tunteen välittyvän heille toimimalla ja johtamalla heitä arvojemme kautta. Uskon, että tällöin myös asiakkaamme kokevat arvostuksen, sekä välittämisen tunteen asioidessaan kanssamme.
Luonnollisesti muutokset eivät tapahdu käden käänteessä, kukaan ei ole täydellinen ja aina löytyy kehitettävää, mutta uskon vahvasti siihen, että luomalla ympärillemme arvopohjaista tapaa kohdata ihmiset ja asiat, olemme oikealla tiellä.
Yrityksemme juhlii tänä vuonna 30-vuotista taivaltaan. Toivon meille kaikille siinä työskenteleville lämpimästi onnea ja mahdollisuuksia päästä kehittymään asiakkaidemme ja sidosryhmiemme kanssa myös seuraavat 30 vuotta.
Piia Aalberg, Markkinointipäällikkö / Laatu